Ranking autoryzowanych stacji obsługi 2018

W dobie postępującej cyfryzacji jakość obsługi w ASO nabiera dodatkowej wagi – bywa, że użytkownicy nowszych, zaawansowanych technologicznie aut są zwyczajnie skazani na naprawę (lub przynajmniej diagnozę) w autoryzowanej stacji.

Drugim istotnym trendem jest rosnąca popularność wynajmu długoterminowego i leasingu. Około 2/3 nowych aut w Polsce to samochody firmowe, a ich nabywcy – czy to duże korporacje, firmy leasingowe czy mali przedsiębiorcy – są zobowiązani do dokonywania przeglądów w ASO, a nierzadko wykupują kontrakty serwisowe na okres dłuższy niż fabryczna ochrona lub ją przedłużają. Zmienia się też oferta ASO – autoryzowane serwisy starają się konkurować z niezależnymi i oferują tańsze części oraz organizują promocyjne przeglądy. To wszystko stawia przed sieciami ASO spore wyzwania, zarówno jeśli chodzi o kompetencje mechaników, sprzęt, jak i obsługę doradców, którzy mają pomóc klientowi możliwie bezboleśnie przetrwać proces naprawy – a najlepiej sprawić, by zechciał odwiedzić serwis ponownie przy okazji kolejnego przeglądu lub, jeśli do tego dojdzie, awarii. Które marki świadczą najlepszą obsługę w ASO? To pokazują wyniki badania. Ranking jakości obsługi w ASO Zadowolenie klienta to gwarancja jego powrotu do serwisu. Wpływa na to wiele czynników. Do najważniejszych ankietowani zaliczali przede wszystkim pozytywne doświadczenie z wcześniej świadczonych usług, wygodną lokalizację oraz renomę stacji – wynikającą przede wszystkim z doświadczenia. Wielu klientów szuka opinii w internecie, na forach, i w razie potrzeby nie waha się, by korzystać z usług ASO bardziej oddalonego od miejsca zamieszkania. Ankietowani przyznają też, że odwiedzają autoryzowany serwis po otrzymaniu zaproszenia ze zniżką na przegląd lub w związku z kampanią serwisową – co jest dla marki szansą na zdobycie nowego klienta.
źródło opracowania: wyborkierowcow.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *